vasael.ir

کد خبر: ۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 22 May 2018
معرفی کتاب؛

معرفی کتاب|اساس امنیت عالَم به تعلیم و تربیت برمی‌گردد

وسائل- کتاب «تربیت دینی کودک» اولین جلد از مجموعه درس‌های تربیتی آیت الله حائری شیرازی است که با نگاهی نو، به محورهای اصلی تربیت اسلامی می‌پردازد.

به گزارش وسائل ؛ نویسنده در مقدمه کتاب می‌گوید: «امروزه تعلیم و تربیت از ‌مسائل بسیار مهم عالَم است. اساس امنیت عالَم به تعلیم و تربیت برمی‌گردد. اگر انسان‌ها بد تعلیم و تربیت شوند، ‌ابزار تهاجم فرهنگی خواهند شد. اگر عالَم بخواهد از این وضعی که در آن هست آزاد شود، آن آزادی در گرو اصلاح روش تعلیم و تربیت است. با اصلاح این روش، علما و دانشمندانی ظهور خواهند کرد که عالَم به‌واسطۀ ‌آن‌ها اصلاح خواهد شد».

 

چاپ اول کتاب «تربیت دینی کودک» در ۲۲۰ صفحه، قطع رقعی و دو رنگ به قیمت ۱۳ هزار تومان، اردیبهشت امسال توسط دفتر نشر معارف منتشر شده‌ است.

دفتر نشر معارف تاکنون شش کتاب «تعلّق؛ محور تحول در انسان»، «آیینه تمام نما: گفتارهای عاشورایی»، «حکومت جهانی خدا: ۷۰ نکته اعتقادی و اخلاقی» و «با علی(ع) در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه»، «نماز»  و «تحجّرگرایی» (حوزه و روحانیت) را از این متفکر فقید منتشر کرده است و در آینده نزدیک، کتابهای «تربیت اسلامی»، «شیطان»، «تفکر» و «اخلاق اسلامی» را از وی منتشر می‌کند.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اوقات شرعی
۲۹ / ۰۲ /۱۴۰۳
قم
اذان صبح
۰۴:۲۱:۵۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۱:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۲۹
غروب آفتاب
۲۰:۰۵:۰۴
اذان مغرب
۲۰:۲۳:۵۳